L’electricitat

Les darreres setmanes l’alumnat de sisè s’ha endinsat en el món de l’electricitat. Després d’aprendre conceptes com el corrent elèctric, l’electrització, el circuit elèctric i els materials conductors i aïllants, han contruït un circuit amb tots els elements bàsics: la pila, la bombeta, els conductors i l’interruptor. Han aplicat tots els sabers i experimentat amb diferents materials conductors.

A més, per grups també han buscat diferents experiments per demostrar als companys com es crea l’electricitat estàtica. Posteriorment, tothom els ha posat en pràctica. D’aquesta manera tots han aportat el seu granet de sorra, fent-ne doncs, un aprenentatge significatiu.

Per veure les fotografies de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.