L’artista de la setmana

Aquest curs tornem a fer el concurs d’art de l’artista de la setmana. Durant el primer i el segon trimestre cada setmana penjarem un obra d’art a les entrades de l’escola i al nostre web per tal de donar a conèixer diversos autors contemporanis de diverses disciplines artístiques. Per a cada artista farem una pregunta relacionada amb la seva obra i tots aquells que vulgueu participar en el concurs caldrà que la respongueu omplint la butlleta i llençant-la a la bústia del joc.

Aquesta primera setmana la comencem amb una autora molt particular la Su Blackwell.

Su Blackwell és una artista del Regne Unit nascuda l’any 1975. És una artista que treballa el paper utilitzant les pàgines de llibres vells retallades per realitzar les seves escultures. Treballa l’art a través de la seva empresa Su Blackwell Studio Ltd, creada el 2011. Treballa en varietat de projectes, encàrrecs i col·laboracions. Ensenya a escoles, instituts i universitats quan li demanen. Ha fet anuncis per a la marca de cotxes Volvo, per a la Disney,… ha fet escenografies per a obres de teatre, exposicions arreu del món… tot amb el seu peculiar i bonic estil.

Per aquest primera artista la pregunta és:

Quin material utilitza l’autora per fer les seves obres?

Recordeu que durant tota la setmana podeu posar la resposta a la bústia de l’escola.