L’ametller florit

Els arbres florits són un espectacle de la natura. Un esclat de bellesa pels nostres ulls perquè transformen el paisatge anunciant l’arribada de la primavera. Els primers que floreixen són els ametllers i la seva floració sol rondar pels voltants de febrer. És un fet que sempre passa però tot i així ens segueix sorprenent aquesta eclosió primaveral al mig de l’hivern.

Per això la setmana passada l’alumnat de cicle mitjà va aprofitar aquest espectacle i va anar a dibuixar un dels grans ametllers florits situats prop de l’escola. Aquesta vegada es fa utilitzar un fons de làmina grisa tot simbolitzant el gèlid hivern i amb retoladors marronosos es va dibuixar i resseguir la silueta de l’escorça. Finalment amb un pinzell prim i temperes blanques i roses es van pintar les corol·les.

El dibuix al natural sempre és una activitat de prèvia i detinguda observació. I amb un arbre d’un aspecte tant majestuós com aquest és un deliri pels sentits. Per tant els treballs i l’experiència ha estat magnífica.