La Raquel Moreno presenta Kandinsky als alumnes de 2n.

Aquesta setmana hem rebut a l’aula de segon la Raquel Moreno. La Raquel és una gran artista i mare de l’Artur, un dels companys de segon.

La Raquel ha arribat a l’escola carregada de pintures, estris i llibres. Els nens estaven expectants, però de seguida, han entès el que la Raquel volia compartir: una gran passió per la pintura. Tots li hem preguntat moltes coses: sobre pigments, estris, dissolvents i tècniques pictòriques. A més, hem pogut admirar alguns dels quadres pintats per ella.

Tot seguit ens hem posat mans a l’obra. La Raquel ens ha proposat fer un mural inspirat en l’artista rus Kandinsky qui considerava el cercle com un símbol de la bellesa i la perfecció.

Aproximació a l'obra de Kandinsky
Aproximació a l’obra de Kandinsky

Aquí estàvem, tots ben engrescats amb l’univers creat pels dracs. Estem contents! Ha estat una tarda molt interessant. Gràcies Raquel !