La Quina de l’Ampa!

Avui a la tarda hem gaudit amb la Gran Quina organitzada per l’Ampa!!

Malgrat els temps que corren i degut a l’augment imparable del risc de contagi de la pandèmia que actualment estem vivint, la junta de l’Ampa ha decidit fer la quina on-line a través de la plataforma digital d’instragram.

Ha estat tot un encert, perquè les famílies han pogut jugar des de casa i s’han repartit un munt de premis gràcies als col·laboradors que ens han fet arribar els seus obsequis i productes per tal de participar amb l’escola del Far!.

Els dinamitzadors han estat els ex-alumnes Laura Arnall, Jan Jofre i Arnau Güibas, amb l’ajut de la Dolores Morillo i la supervisió de la Carme Tubert, com a membre de la junta de l’Ampa.

Des de l’escola volem donar les més sinceres gràcies per tota les feina feta des de la junta de l’Ampa, els dinamitzadors, els tècnics Helena Quintana i Albert Nenezic i a les famílies i participants  per haver volgut aportar el seu granet de sorra. Entre tots, fem escola!