La Pau és amor

El passat dimecres els alumnes de l’escola varem tenir l’oportunitat de reflexionar sobre la Pau tot coincidint amb el dia escolar de la No Violència i la Pau. Per una banda, es va treballar el poema Podries de Joana Raspall a partir del conte i la cançó homònimes, dels quals ja n’heu vist el resultat. Per altra banda, a totes les aules de l’escola es va treballar el lèxic relacionat amb la Pau. L’alumnat de l’escola va proposar un seguit de paraules que per a ells defineixen la Pau. Com us podeu imaginar el ventall de paraules que va sortir ha estat molt ampli. A partir d’aquí cada grup va votar les paraules que creia més adequades per descriure la Pau.

Finalment, el resultat ha estat aquest colom de la Pau fet amb totes les paraules dites pels alumnes. Les paraules més votades són les de major tamany, per contra, les menys votades són les més petites. Així doncs, veiem que de les 37 paraules que varen sortir amor és la més votada, seguida per alegria, amistat o estimar entre moltes altres.