La nostra reflexió sobre el conflicte ucraïnès

Aquesta setmana passada, tots els/les alumnes de l’escola varen participar en una activitat conjunta lligada a una iniciativa sorgida a partir de la parròquia del poble. La nostra col·laboració plasmada en un bonic mural amb el lema Silenci per la pau, ens va servir d’excusa per tal de reflexionar sobre el conflicte bèl·lic que viu Ucraïna des de fa gairebé un mes. Estones i activitats com aquesta ens han d’ajudar a adonar-nos que encara ara, en ple segle XXI, no hem assolit el concepte de Pau i que cal seguir treballant per aconseguir erradicar de la humanitat els conflictes i guerres que assolen els països i desplacen lluny de casa seva a milions de persones.