La lectura per parelles a CI

La base d’un bon aprenentatge es basa, sense cap mena de dubte, en assolir una bona comprensió lectora. És important tenir presents els espais de lectura diària per tal que els alumnes s’hi vagin familiaritzant. Una de les sessions setmanals a CI és la lectura en parelles, de manera que els alumnes de cursos diferents es puguin ajudar, complementar i aprendre els uns dels altres.

Primer desxifrem. ho assimilem, ho verbalitzem, ho expliquem al/a la company/a i continuem desgranant la història que ens ocupa.