La gran Rua de Carnestoltes de l’escola

Com cada any, després de setmanes d’intens treball per preparar les nostres disfresses, ahir vàrem fer la tradicional rua de Carnestoltes fins al veïnat de l’Oliva. Enguany, les nostres disfresses estaven dedicades al món de l’experimentació i les vàrem fer coincidir amb el nom de les classes. Així, els de P3 i P4 anaven de flors, els de P5 de papallones, els de primer de químics, els de segon de bolets, els de tercer d’inventors, els de quart de microorganismes i els de Cicle Superior d’Einstein’s.

Un variat món de color que va intentar copçar el món científic amb una ullada. Aquí en teniu unes quantes imatges. Esperem que us agradin.

La Rua de Carnestoltes
Els grups de l’escola