La Font del Conill

Aquests dies d’octubre, aprofitant que encara fa bon temps, hem programat la primera sortida de curs a l’Albera. Si bé és veritat que la tardor tot just despunta, també és cert que passejar per un entorn natural com és la serra de l’Albera sempre convida a descobrir indrets màgics lligats a aquesta època de l’any. L’itinerari botànic per descobrir arbres monumentals, la ruta megalítica que es pot seguir resseguint les petjades dels nostres avantpassats o l’entorn, més que bonic, del paratge on està ubicada la Font del Conill per parar a reposar i dinar, conviden a qualsevol a gaudir d’un dia d’excursió.

Dimarts tota l’escola vàrem poder jugar i descobrir una part màgica d’aquest indret!

Per veure les fotografies d’educació primària de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies d’educació infantil de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.