La diada de St Jordi

Quin goig poder celebrar la diada de St Jordi després que l’any passat estàvem ben confinats! Avui hem gaudit de tot de tallers durant la jornada del matí per celebrar el dia de la rosa i el llibre. A la tarda, hem felicitat als premiats dels Jocs Florals d’enguany: Josep Cano (P3), Clara Santaulària (P4), Isona Arnall (P5), Arnau Esquís (1r), Lia Arnall (2n), Mar Plaza (3r), Martí Puigdevall (4t), Amèlia Portella (5è) i Joel Jofre (6è).

Per veure les fotografies dels tallers del matí clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies dels tallers del teatre de titelles clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies del concurs literari clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.