La consciència corporal

Durant la segona part del primer trimestre l’alumnat de cicle inicial de l’escola ha estat treballant a les sessions d’educació física el coneixement del cos i la pròpia consciència corporal. Per tal de fer aquest aprenentatge calen activitats introspectives on les nenes i els nens aprenen a observar i sentir el cos. Són activitats bàsicament individuals o en parella que solen agradar molt als infants i que de retruc milloren la cohesió del grup.

Aquí us deixem la mostra de la darrera sessió que hem realitzat on les activitats s’han fet amb un antifaç per prescindir del sentit de la vista. Així, quan els infants no hi veuen, aguditzen els altres sentits i la concentració.