La Castanyera Reggae

La Castanyera Reggae, de Jordi Ginesta i Casas.

La castanyada ha arribat i a estones sembla que encara siguem a l’estiu… Així doncs, seria lògic que la castanyera escollís viatjar a Hawaii en lloc d’anar a coure castanyes, oi? Ai, ai, ai, ai… Què farà la castanyera? Acabarà gaudint de la calor que perdura, o bé s’engrescarà a celebrar la festa popular catalana?

Aquesta és la història que s’amaga rere la cançó La Castanyera Reggae, del mestre de música d’escola i productor musical Jordi Ginesta i Casas. La peça, publicada l’any 2018 i posteriorment remasteritzada, forma part del projecte musical Canta i Balla, adreçat al públic familiar i al col·lectiu de mestres dels Països Catalans.

Gaudiu-la molt. Bona castanyada!