La batalla de pilotes

Una de les activitats preferides de l’alumnat d’educació infantil a l’hora de psicomotricitat és la batalla de pilotes. Un joc en el qual per equips han de llançar tantes pilotes com pugin al camp contrari. És una activitat que ens permet treballar el llançament de forma lúdica i divertida. A psciomotritat ens agrada treballar amb jocs senzills però que a l’hora ens garenteixen l’aprenentatge dels continguts motrius de l’etapa. Aquí us deixem unes imatges perquè ens veieu en plena acció.