Karate Kid

La música d’aquesta quinzena és de la Banda sonora de Karate Kid, una pel·lícula estrenada el setembre de 1984. John Guilbert Avildsen és el director de la pel·lícula que comença quan en Daniel es muda amb la seva mare a una nova ciutat i allà aprèn karate competint amb una altra escola de karate. La filosofia i la disciplina de les dues escoles són oposades fet que marca el desenvolupament del film.  El director de la banda sonora és Bill Conti.

Pat Morita que representa el professor de Daniel va rebre un oscar al millor actor secundari i també va rebre un Globus d’Or al millor actor secundari, va rebre tots dos premis al 1985.