Investiguem el sol

A les sessions interaules d’experimentació de P5 i 1r estem treballant el Sol i descobrint un munt d’aspectes molt interessants que ens fascinen. La seva grandària, la distància amb la Terra, la seva edat,… i com ens afecta directament en la nostra vida quotidiana.

Després d’haver visualitzat alguns documentals i descobert alguns trets concrets de la seva naturalesa, hem realitzat una activitat ben senzilla que ens ha permès plasmar el nostre particular sol. Ens han quedat ben bonics.

Per veure les fotografies de l’activitat a P5 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a 1r clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.