Internet segura

Aquest matí l’alumnat de cicle superior ha estat oient de la xerrada “Internet segura” realitzada per un dels responsables dels Mossos d’Esquadra especialitzats en ciberseguretat, l’Albert.

A través d’exemples pràctics i propers se’ns ha fet reflexionar de la necessitat de protegir-se davant les xarxes socials i les aplicacions que ens podem trobar dia a dia per comunicar-nos amb el món.

Sovint es mostra una imatge molt llunyana de la realitat i ens exposem a un risc molt perillós que pot determinar el nostre present i, fins i tot, aspectes del nostre futur.

Des d’aquí agraïm la visita de l’Albert al nostre centre escolar. El seu discurs ens ha aportat una dosi de la realitat que es pot viure a través de les pantalles. Així que ha estat una conferència molt necessària i profitosa abans del pas a l’institut.