Informacions AMPA i activitats extraescolars

Salutacions a totes les famílies de l’escola de El Far d´Empordà!

Des de la Junta de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes us donem la benvinguda a l’inici del curs 2018-2019 i us fem arribar informació que esperem que sigui del vostre interès.

PEL QUE FA A L’ASSOCIACIÓ TINGUEU EN COMPTE QUE:

1. Ser soci de l’AMPA és totalment voluntari i cal pagar una quota.
  2. Formar part de l’AMPA significa donar suport i promoure les activitats de l’escola i contribuir al desenvolupament i el dinamisme del centre.
  3. Ser soci de l´AMPA té com avantatges, entre d´altres coses, preus més reduïts en les activitat extraescolars  i subvencions econòmiques de part de les excursions i/o colònies que organitza el centre escolar.
  4. Hi ha una Junta que coordina totes les activitats de l’associació.
  5. Els socis són convocats a dues reunions l’any si el calendari ho permet:
  • la primera, a principi de curs, on es presenten les activitats extraescolars i es comunica el preu de la quota de soci. A més, tothom pot participar donant idees i/o proposant activitats.
  • i la segona, a final de curs, per fer una valoració de les activitats realitzades.

6. La Junta publica periòdicament un butlletí per informar de les activitats que s’han fet i de l’agenda més immediata.

7. L’AMPA te la seva representació en el Consell Escolar de Centre, sent aquest el màxim òrgan de decisió de l’escola.

Per ser soci de l’AMPA durant el curs 2018-2019 s´ha d´abonar la quota corresponent.

El pagament es pot fer en efectiu directament a l´escola o bé fer l’ingrés bancari al nº compte de l’AMPA  abans del 4 d´octubre de 2018. No oblideu posar el nom de la família sòcia i el concepte.

Número compte: ES66 0081 1565 10 0001164625

Quota socis curs 2018-2019:

25 € per família amb un alumne al centre

35 € per família amb dos alumnes al centre

40 € per família amb tres alumnes al centre

La Junta de l’AMPA us convoca a la reunió de l’assemblea general de socis que tindrà lloc a l’escola, el pròxim dijous 4 d´octubre a les 20:00.

Es prega assistència, especialment a les noves famílies. A la reunió explicarem el funcionament de l’AMPA, el funcionament de les activitats extraescolars del curs  i revisarem l’estat de comptes.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Aquest curs es proposen els següents activitats

ANGLÉS per alumnes d’infantil fins a 6è.

Horari : dilluns o dimarts de 12:30 a 13:30 o de 13:30 a 14:30  segons grup / nivell.

Preu  29€/mes.

ESCACS per alumnes de 1er fins a 6è.

Classes impartides pels professors del Club d’Escacs Figueres.

Horari:  dimecres de 12:30 a 13:30.

Preu aprox. 20€/mes, segons inscripcions.

MECANOGRAFÍA per alumnes de 3er fins a 6è.

Horari : divendres de 12:30 a 13:30.

Preu 29€/ mes.

ROBÒTICA per alumnes de 1er fins a 6è.

Horari: dijous de 12:30 a 13:30.

Preu 29€/mes

TEATRE per alumnes d´infantil.

Horari: dijous de 13:30 a 14:30.

Preu 29€/mes.

Les activitats s’organitzaran en funció de la demanda. El mínim de nens inscrits  per poder fer l´activitat es de 8. Els preus indicats són exclusivament per a socis de l´AMPA. Les famílies no sòcies que estiguin interessades en realitzar alguna activitat hauran d’abonar un  import diferent que es comunicarà un cop començada l´activitat.

Totes les activitats , excepte escacs les duran a terme professors seleccionats per l’acadèmia Meca Centre S.L, que serà també l’encarregada de fer les assegurances i cobrar les quotes mensuals mitjançant domiciliació bancaria.

S´ha de tenir molt  en compte que l´abandonament de l´activitat a mig curs afectarà directament a l´import de les quotes de les altres famílies inscrites, per aquest motiu preguem us ho penseu bé abans d´apuntar als vostres fills a alguna de les activitats.

L´AMPA es reserva el dret d’anul·lar l´inici o continuïtat de les classes per manca d´alumnes o qualsevol altre incidència que afecti al bon funcionament de l´activitat així com interrompre la continuat d´un alumne en cas de no fer efectiva la quota corresponent o no seguir les normes de convivència dins l´activitat en qüestió.

El termini per apuntar-se a les activitats finalitza el divendres 21 de setembre. NO s’admetran inscripcions a partir d’aquesta data, per tal de poder iniciar les classes el dia 1 d´octubre.

ACOLLIDA MATINAL

Des de l’AMPA i ateses les sol·licituds de vàries famílies us proposem el servei d’acollida matinal, que es faria dins de l’escola amb un monitor d’una empresa externa. El servei comprèn l’acollida del nen/a al matí, en el que se’ls proposarà algunes activitats fins a l’hora d’inici de l’escola a les 9h, i si es vol es podrà dur l’esmorzar (en cas que no hagi tingut temps d’esmorzar a casa).

Us adjuntem un full d’inscripció per tal que ens feu arribar quin tram horari necessiteu. Aquest servei es podrà iniciar a partirdel mes d’octubre només en el cas que arribem a un número de 10 alumnes. De la mateixa manera, si alguna família s’hi inscriu i després es dóna de baixa, s’haurà d’anul·lar l’acollida matinal, per tant, us recordem la importància que té donar el vostre consentiment en aquest moment ja que repercuteix directament a les altres famílies. De totes maneres, a les famílies interessades se’ls anirà informant una vegada tinguem totes les inscripcions.

La butlleta d’inscripció caldrà entregar-la a l’escola o a través dels membres de l’AMPA abans del dia 21 de setembre.

L’acollida matinal es farà de dilluns a divendres i tindrà un cost de 40 euros mensuals.

Els pagaments es faran domiciliats i seran pagaments trimestrals.

En cas de que hi hagi 2 germans inscrits se’ls farà un 5% de descompte en el preu esmentat.

Enllaç als documents d’inscripció i autoritzacions