Històries per la sensibilització i benestar de la gent gran

Aquesta tarda l’alumnat de cicle mitjà i superior ha estat espectador de l’espectacle “Grans influencers”. Una escenificació que convida a pensar sobre el benestar de la gent gran.

L’alumnat de l’Institut Ramon Muntaner voluntàriament ha representat un reguitzell d’històries entranyables, properes i sobretot melancòliques. La trama de cadascuna d’aquestes sempre ha estat protagonitzada per gent d’avançada edat. Amb aquestes hem rememorat bons moments amb els nostres avis i àvies, hem reflexionat de com es poden arribar a sentir quan ens en distanciem i també hem reviscut bons moments que hem passat al seu costat.

A més a més, un dels avis dels actors els ha acompanyat i amb ell hem pogut compartir maneres de veure i fer molt diferents a les que vivim ara tant a l’escola com a casa.

Des d’aquí aquí agraïm la col·laboració de l’alumnat del Ramon Muntaner, la mestra acompanyant Mercè i la narradora en primera persona Bel.