Hípica Equus Empordà i Parc de les Olors

Aquesta setmana tota l’escola ha pogut gaudir d’una excursió molt complerta, Infantil i Inicial l’han realitzat divendres i els més grans de l’escola, Cicle Mitjà i Cicle Superior, el dijous. Encara que s’ha fet en dies diferents, per tal de poder garantir les mesures de seguretat i mantenir els grups bombolla, tant uns com altres han viscut una jornada profitosa i molt divertida.

El matí s’ha dedicat a fer una visita a l’hípica Equus. Allà s’han realitzat un munt d’activitats relacionades amb els cavalls i els ponis: un petit passeig al trot, muntatge de la sella per marcar la direccionalitat del cavall o poni, descoberta de les cures com el raspall del pèl i la neteja d’ungles, feina de l’odontòleg eqüestre i demostració en directe de la ferradura.

A la tarda, al camp de les Aromes Empordà s’han fet dos tallers manipulatius relacionats amb el projecte d’enguany. I una visita als camps d’herbes aromàtiques i remeieres per conèixer quines són les aplicacions terapèutiques i culinàries més freqüents.

Un cop més, l’Ajuntament ha donat suport a l’escola tot subvencionant el transport escolar d’aquesta sortida.

Per veure les fotografies de l’activitat a Cicle Mitjà i Cicle Superior clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a Educació Infantil i Cicle Incial clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.