Higiene dental

L’alumnat de quart ahir a la tarda va rebre la visita d’una futura higienista bucodental, la Marta. I amb ella el grup classe va realitzar una xerrada molt profitosa.

En aquesta es van repassar continguts de la fisonomia bucal tot discriminant la tipologia de dents des de que som infants fins a l’etapa adulta: incisives, queixals i ullals. I a la vegada va ajudar a prendre consciència de la importància de tenir una bona higiene per la prevenció de malalties greus i permanents.

Acabada l’explicació es va finalitzar la sessió amb tres activitats dinàmiques per repassar els coneixements donats.

Des d’aquí agraïm la col·laboració del centre Aurea que ens ha ofert la possibilitat de rebre una conferència com aquesta i a la seva organitzadora Elisenda Casassas, us esperem de nou al nostre centre!