Finalització de les extraescolars

Estem enfilant la recta de final de curs i amb ella la finalització de les activitats extraescolars. Enguany, la majoria de les activitats han estat gestionades per l’acadèmia Meca Centre S.L. La Fàtima ens ha impartit les extraescolars de teatre, robòtica, mecanografia i anglès i en Henry, els escacs del Club d’Escacs de Figueres. La veritat és que estem molt contents de com han portat el curs. La majoria dels migdies, un nombrós grup d’alumnes hem assistit a les activitats. A continuació, us deixem unes quantes imatges del funcionament dels tallers i el comiat final. Moltes gràcies a la Fàtima i a en Henry per la seva dedicació!