Fem punteria a P3

L’alumnat de P3 està descobrint el material de psicomotricitat, ahir va ser el torn de les pilotes toves. Vàrem realitzar una sessió on vam jugar amb les pilotes tot descobrint les seves característiques i les nostres possibilitats de moviment. Entre xuts, llançaments i rodolons vàrem fer l’activitat que avui us presentem. Llançar la pilota a través del forat del cèrcol, un joc divertit que ens permet treballar la coordinació ull mà, la tonicitat, la concentració i la constància entre altres.

Aquí us deixem les imatges de l’activitat.