Fem el pessebre!

“Raquel, què és el Pessebre?”- em preguntaven alguns dels vostres fills quan va sortir aquesta paraula al Calendari d’Advent de la nostra classe. “Ben aviat ho descobrirem…!” – els vaig contestar jo.

Com ja és tradició, els alumnes de P3 i P4 som els encarregats de fer el Pessebre de l’escola. Dimecres a la tarda hi vàrem dedicar una estona. Ens va agradar conèixer les diferents figures que en formen part, així com també unes pinzellades de la seva història i/o simbologia. Vam descobrir que apart de les figures principals Naixement, Reis, Caganer, …. n’hi ha d’altres de secundàries que ens ajuden a entendre una cultura, una època i uns costums.

Mireu que bonic ens va quedar….ara sí que ja arriba Nadal!