Fem Dissabte! Primera jornada de neteja del poble

Aquest matí, un nombrós grup de voluntaris lligats a l’escola i al poble hem anat a fer neteja de part del polígon que tenim dins del nostre municipi. Aquest activitat reivindicativa per aconseguir un entorn més net i un món més sostenible, forma part del projecte interdisciplinari que enguany treballem a la nostra escola. Una activitat familiar que és oberta a tothom i que té com a objectiu conscienciar que tots formem part del nostre poble i que cal tenir-ne cura. L’ajuntament ha col·laborat amb la logística i un bon esmorzar.

El proper Fem Dissabte! tindrà lloc durant el mes de març, ja que és té previst organitzar tres jornades anuals i consolidar aquesta activitat dins dels actes que promou el Consell Escolar.