Estrenem mural

Aquests últims dies d’escola hem comptat amb l’artista i dissenyadora Marta Bellvehí per tal de condicionar una de les parets que delimiten l’espai del parc infantil on durant el curs també utilitzem com a zona d’esbarjo.

El disseny ha estat triat entre l’escola i l’ajuntament, donat que aquest l’ha subvencionat per ser un espai municipal. La veritat és que ha quedat molt bonic i vistós. Sota el lema Junts anem més lluny, un grapat de nens i nenes, nois i noies enllaçats amb elements naturals estiren tots a una per tal d’arribar a aconseguir un objectiu comú.

Els murals de la Marta s’han fet molt populars últimament i els podem veure a bona part de la comarca, sobretot en recintes escolars i socials. Gairebé tots aposten per fer reflexionar sobre la diversitat cultural, la diversitat de gènere, el feminisme o la maternitat. Temes tots ells amb un caire reivindicatiu i de reflexió en pro de conscienciar cap a una societat més tolerant i justa.