Estem de celebració!!

Aquesta setmana hem celebrat la jubilació de l’Elisabet Pujol i l’Anna M Clos, dues de les mestres pal de paller de la nostra escola. L’Anna M va aterrar a l’escola del Far durant el curs escolar 1999-2000 i, més tard, va tornar a venir a partir de l’any 2005 i, exceptuant un curs, ja no se n’ha mogut més.

L’Elisabet va arribar a l’escola per cobrir un terç el curs escolar 2009-2010 i, coses de la vida, va acabar entrant a l’equip directiu on ha desenvolupat la seva tasca com a secretària fins aquest mes de juny. Les dues han estat sempre tutores de CI i CS respectivament i tots els alumnes de l’escola durant anys han passat pel seu mestratge. Tota la comunitat educativa els està enormement agraïda i aquesta setmana, el claustre de mestres els han volgut obsequiar amb uns regals per tal d’encetar aquesta nova etapa tan merescuda.

Gràcies per tot. L’escola del Far sempre serà casa vostra!