Éssers fantàstics

Aquest segon trimestre l’alumnat de quart ha reprès les sessions d’expressió escrita de forma molt peculiar. Se’ls ha presentat una tipologia textual descriptiva que els ha fet quedar bocabadats. Una sèrie de definicions que recullien les característiques principals d’uns animalons-objecte.

La idea els ha entusiasmat de tal manera, que cada alumne/a ha pensat el seu. I n’ha definit: l’aspecte físic, els trets especials, la procedència, l’hàbitat, la reproducció i l’alimentació. Després l’han representat amb un dibuix.

Finalment, s’han llegit les diferents descripcions davant del grup classe, i la resta de companys/es havien d’esbrinar quin animal i objecte havien combinat.

Ha estat una forma singular, lúdica i divertida de treballar la creativitat en la producció textual!