Esports i esportistes

Els alumnes de cicle mitjà i superior han seguit fent les presentacions orals davant dels seus grups d’educació física. A cicle mitjà ens han descobert més esports, en concret, la Laia Collado i en Martí Soms ens han introduït en el tennis taula. Mentre que l’Arnau Barti i l’Artur Carbonell ens han explicat l’Handbol.

Per la seva banda els alumnes de cicle superior ens han seguit presentant els seus esportistes preferits. En aquest cas en Jan Jofre ens ha mostrat la biografia del futbolista Paul Pogba, en Miguel Vílchez ens ha parlat d’en Joel González, el doble campió mundial en taekowndo de Vilafant i finalment, l’Arnau Güibas que ens ha mostrat la vida esportiva de Kyllian Mbappé.

Aquí us deixem els treballs de tots aquests alumnes per si vosaltres també voleu conèixer millor aquests esports o esportistes.