Entrevistem a l’alcalde del Far

Avui l’alumnat de quart i cicle superior ha fet una visita a l’Ajuntament del Far d’Empordà.

Allà han pogut veure els diferents espais que formen l’infraestructura, concretament el despatx dels regidors/es, el de les secretàries, el de l’alcalde i la sala de plens.

A més a més, han realitzat una entrevista a l’actual alcalde, en Jaume Arnall. Pacientment ens ha explicat quines funcions es realitzen a l’ajuntament, quines responsabilitats té, com es prenen les decisions que afecten a la població del municipi i una mica d’història tant del seu mandat com de l’escola.

Finalment ens ha acomiadat amb una sorpresa molt refrescant! Per tant, ha estat una tarda molt profitosa i amena, moltíssimes gràcies Jaume!