Enderroquem el castell

Una de les activitats que més agraden de les sessions de psicomotricitat són els circuits amb els materials tous. A l’alumnat els fa gaudir d’allò més la pràctica motriu però, a més a més, són un gran recurs per afavorir els aprenentatges de les habilitats motrius bàsiques i del control i consciència corporal. Ara bé iniciar la sessió enderrocant el castell encara guanya valor en emoció i motivació.

Per veure les fotografies de l’activitat d’I3 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat d’I4 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat d’I5 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.