Encentem el centenari de l’escola!

Ben aviat iniciarem els actes relacionats amb el centenari de la nostra escola i és que el gener de l’any 1925 es varen inaugurar las Escuelas Nacionales a l’antiga casa Dalmau, una casa pairal situada al mig del poble que és el lloc exacte on després de tants anys encara està ubicat el nostre centre educatiu. A principis d’any, vàrem crear una comissió de treball amb representats de les diferents entitats relacionades amb l’escola que serà l’encarregada d’organitzar i dinamitzar tot un seguit de propostes per a tal celebració.

Aquesta setmana us presentem el logo que presidirà el centenari de la nostra escola, disseny de Norma Pérez. Amb ell volem representar l’efemèride donant un deix de protagonisme al llapis que presideix l’entrada de l’escola i que forma part del número rodó que ens toca celebrar, flanquejat per l’skyline del Far d’Empordà.

Arranquem!!.