Els plafons dels projectes

Per tal de dignificar el treball que cada any fem sobre diferents projectes interdisciplinaris, hem organitzat tres plafons explicatius que aquesta setmana hem penjat al passadís de l’aulari prefabricat de l’escola. L’any 2016- 2017 vàrem treballar el projecte titulat Tot fent punta al llapis, el 2017-2018 el projecte titulat Fem de científics i el 2018-2019 el projecte de les Matemàtiques manipulatives. Tot plegat ha quedat recollit en unes lones de més de dos metres d’allargada que sintetitzen els treballs i les activitats dels alumnes i mestres de tot el curs perquè ho poguem visualitzar.