Els nostres amics els ocells

Els alumnes de cicle inicial han escrit un llibre de fitxes que descriuen alguns dels ocells més comuns de les nostres contrades: l’àguila daurada, l’ànec de coll verd, la cigonya, el pardal, el mussol, l’oreneta i l’oriol. Aquest treball l’han realitzat a l’hora d’informàtica seguint el WebQuest Els nostres amics els ocells.  Prèviament han fet diverses activitats TAC per tal de conèixer aquestes aus i així documentar-se per escriure el llibre. Tota la informació i les imatges que apareixen a les fitxes estan extretes de la pàgina web animals i plantes del nostre entorn, una pàgina on a més dels ocells hi troben molta informació de la vegetació i la fauna dels nostres boscos. Aquí us deixem l’enllaç a la pàgina per si voleu fer-hi un cop d’ull.

Cal felicitar a tots i totes les alumnes del grup de primer ja que han fet un treball excel·lent que aquí podeu visualitzar.