Els més petits descobrim el rentador del poble

Avui a la tarda, els i les alumnes d’Educ Infantil hem anat fins el rentador per explicar la funció que feia aquest espai fins fa no massa anys. En aquest lloc, les dones s’aplegaven per rentar la roba de la casa quan encara no existien les rentadores. Quina feinada que tenien! Hem descobert que encara que actualment no hi ha aigua, aquest rentador és de l’any 1928 i va ser construït molt a prop del rec que regava els horts que hi han a banda i banda i discorria per aquest sector.