Els Family Gym

Aquest any a les classes de psicomotricitat de P3 ens acompanya una família molt esportiva, són els Family Gym. Tots ells són elements del material que utilitzem a les sessions de psicomotricitat. Hi ha la mare pilota, el pare rajola, el fill raqueta, l’oncle con i l’avia cèrcol.  Tot cantant una cançó ens ajuden a fer la fila per anar fins a la sala  i mentre seguint les consignes que ens marquem com saltar, córrer o picar de peus ens posem en marxa per començar la classe de psicomotricitat.

Una de les activitats que més agraden a les alumnes de P3 són els circuïts amb material tou. De vegades, el circuït té un recorregut marcat i cal fer-lo seguint les indicacions de la mestra. D’altres vegades, el circuït és lliure i l’alumnat pot col·locar els matalassos, les rampes o els arcs com més els agradi. Tant d’una forma com de l’altra, els circuïts permeten el moviment del cos de forma diversa i serveixen per millor la motricitat.