El primer dia d’escola

Avui és un dia d’emocions, de retrobaments, d’anhels, d’enyorança i d’un munt enorme de sentiments que ens envolten a tots. Aquí comença un nou curs on ens trobem amb els vells amics i també en trobem de nous. Un dia especial pels i les alumnes de P3 que inicien el seu pas per l’escola. L’últim primer dia d’escola pels companys i companyes de 6è que aquest curs serà el darrer que faran a l’escola.

Aviat agafarem el ritme de treball i tots els i les alumnes de l’escola faran camí pels aprenentatges del curs omplint el seu propi cabàs de coneixement.

Si cliqueu damunt la foto del grup anireu a l’àlbum on n’hi ha algunes més. També teniu fotos del menjador a la carpeta de tots l’escola.

P3 i P4

1r