El Play Back Infantil

Un any més i, organitzat per l’AMPA amb la col·laboració de l’Associació Juvenil Atalaia, els nens i nenes de l’escola han participat en el Play Back Infantil que ha posat punt i final a les activitats escolars del trimestre.

Enguany, l’Atalaia ha ambientat el Play Back en els pirates del Carib i la posada en escena, tant de les presentadores com del photocoll han estat molt treballats. Gràcies per l’ajuda del jovent!

La tarda ha finalitzat amb una xocolatada amb melindros que l’AMPA ha servit a tots els assistents. Felicitem a tots els artistes i a tota la gent que col·labora amb l’escola.