El Pla de l’Estany

Ahir vàrem fer una fantàstica sortida fins a la comarca del Pla de l’Estany per descobrir el paisatge que amaga aquesta comarca interior. Una ruta preciosa al Clot d’Espolla, al Puig de St Martirià, a l’estany de Banyoles i a les Estunes.

Les Estunes és un dels racons més particulars del municipi de Porqueres: les baumes i les esquerdes de travertí; els roures i les alzines esponeroses; la bella llegenda de les Goges, el silenci tallant i l’ombra fresca, les heures enfiladisses i els cants discrets dels ocells conviden a una passejada tranquil·la i plena de la pau del lloc.

Els més petits vàrem trobar el conte de les Aloges i el vàrem explicar en el mateix lloc on aquestes extraordinàries fades ens varen deixar una bosseta de llaminadures. Ens va encantar!

Per veure les fotografies de l’activitat a Educ Infantil clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a Cicle Inicial clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a Cicle Mitjà clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a Cicle Superior clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.