El petit Gran Dictat

Avui els alumnes de quart hem iniciat una activitat que realitzarem en algunes de les sessions d’ortografia catalana, l’anomenarem “El petit Gran Dictat”. Per fer-la hem ideat tres models d’ulleres amb les que no podem veure res, un cop posades hem de lletrejar les diferents paraules que ens dicten els nostres companys/es. El disseny i fabricació de les ulleres l’hem pensat i realitzat nosaltres mateixos a l’àrea de visual i plàstica.

El model d’activitat us recorda algun programa de televisió? Doncs sí! El Gran Dictat de TV3, programa que ja no s’emet però que ens agradava tant que hem decidit fer-lo a la nostra mida.

Properament us anirem mostrant més imatges dels models de les ulleres i els equips, que inquiets però atents, van lletrejant el que se’ls pregunta. A veure qui passarà al proper nivell?