El pessebre reciclat de P5

Enguany, els alumnes de P5 han reciclat unes boniques casetes de cartró que es varen utilitzar per l’encesa de llums pels carrers de Juià que va tenir lloc fa unes setmanes. Els alumnes de la classe de les Guilles les han reutilitzat per muntar un bonic i original pessebre a l’entrada de l’aula. Primer de tot, les han pintat i acondicionat i després han creat els personatges. El resultat ha estat molt aconseguit; un pessebre reciclat que s’adiu completament amb el projecte interdisciplinari escolar d’enguany. D’aquesta manera reciclem i donem una segona vida abans de desfer-nos del que ja hem utilitzat.