El nostre riu Manol a l’hivern

Avui els i les alumnes de CI hem anat d’excursió fins al riu Manol. Actualment el riu Manol està ben sec. Fa molt temps que no plou i aquest riu presenta les característiques típiques dels rius mediterranis: poc cabal durant gairebé tot l’any i riuades sobtades en època de pluges torrencials. Hem pogut observar ( i transitar a peu, per bona part de la seva llera ben eixuta), els milers de còdols que transporta quan les aigües flueixen i l’escassa vegetació que hi podem trobar enmig de tot el roquissar. Ara no hi ha gairebé cap ocell, però quan hi ha aigua, se sol omplir de tot d’espècies que hi fan parada.