El misteriós compostador

Avui la classe de cicle mitjà ha rebut la visita d’en Marc Portella, tècnic del Consell Comarcal i pare de l’Amèlia. Ens ha explicat una sèrie de conceptes molt importants i totalment relacionats amb el projecte d’escola: què són els residus, quina classificació és la idònia a l’hora de llençar-los i per quina raó és tan necessària fer-ne una bona tria.

Aclarits els continguts, ens ha proposat un repte, ser responsables del compostador de l’escola! Ens ha encantat la idea, així que hem triat el lloc més adequat per instal·lar-lo, el galliner. Perquè és un espai a l’ombra, a recer del vent i a una certa distància dels arbres. Ens ha ajudat a muntar-lo i ens ha donat una sèrie de directrius per duu a terme els propers mesos i explicar a la resta de l’escola. Així que, a partir d’aquest moment, som els encarregats del compostador.

Som-hi i a treballar, des d’aquí agraïm la col·laboració d’en Marc que ha potenciat aquesta iniciativa!