El mas Arnall i la recol·lecta de flors

Una setmana més, l’alumnat de cicle mitjà ha utilitzat les zones de l’entorn proper per treballar el projecte. Aquesta vegada s’ha anat fins al Mas Arnall. Allà s’han pogut veure els animals típics de la ramaderia empordanesa, des de vaques i vedells fins a oques i gallines. Alguns animalons d’edat més avançada i d’altres amb poc temps de vida.

Després de la visita a la granja hem tornat a l’escola. Però pel camí de tornada s’ha fet una primera exploració i observació de diferents flors silvestres: malva, camamilla silvestre, roselles, amargots, borratja, card marià, fonoll…  L’alumnat, en grups, n’ha agafat mostres per poder-les assecar i treballar-les, amb més profunditat, a l’aula.

Des d’aquí agraïm la rebuda i acompanyament de la família que ens ha atès, ha estat un plaer poder-los visitar!