El logo de l’escola

Fa anys, la Norma Pérez que havia estat la presidenta de l’AMPA i mare de dos alumnes, va dissenyar el logo de l’escola amb el perfil que simula l’església del poble. Amb aquest mateix logo, es varen estampar tot de samarretes per anar de colònies i per les sortides del poble, regals de final de curs pel claustre, gorres per l’estiu… Aquesta setmana hem tornat a estrenar el logo però en un lloc ben visible. Ara llueix a l’entrada de l’escola a partir d’un vinil que hem fet fer. La veritat és que ha quedat molt bé.