El joc del cementiri

Els plats forts d’aquest tercer trimestre a l’Educació Física de cicle inicial han estat els llançaments i les recepcions. Una de les activitats que més ens agrada per treballar aquest contingut clau de l’EF és el joc del cementiri. És un joc amb una dinàmica d’equip no invasiva que facilita la participació de tot l’alumnat. A més, tant si encertes com si l’erres, sempre t’assegures llançar la pilota fet que assegura la pràctica de tots els nens i nenes. A les primeres sessions cal que tothom aprengui bé la dinàmica però una vegada assimilada es torna un joc molt motivador on la pràctica dels llançaments i les recepcions hi és assegurada.

Aquí us deixem unes quantes imatges perquè veieu com hi juguem.