El concurs de les manualitats de tardor

Enguany, l’escola ha organitzat el concurs de manualitats de tardor que s’han fet a nivell familiar i que ha tingut una gran participació. Més d’una seixantena de produccions han omplert la biblioteca per on han passat petits i grans per admirar les obres dels artistes. Realment ha estat molt difícil escolllir els tres premiats: el més bonic, el més original i el més elaborat. Tots els alumnes i les mestres han votat i, finalment, han estat escollits: el bosc de la Lia, una discoteca de la castanya i un bosc de tardor. Animalets de totes les mides i classes, cotxes i trens, pobles, l’escola del Far, barrets de tardor, mòbils, enfilalls de fruits, bodegons, castanyeres,….. i tot un seguit de propostes tardorenques molt ben aconseguides.

Vegeu-ne uns quants exemplars. Felicitats a tots els participants