El còmic de la Vella Quaresma

Un dels textos que ha agradat més realitzar als alumnes de quart aquest segon trimestre, ha estat el còmic. No només pel caire lúdic i d’entreteniment que té aquesta tipologia textual, sinó per la temàtica que hem utilitzat. Hem representat una de les vivències més esperades a l’escola….

Us imagineu quina? L’arribada, sempre sobtada, de la Vella Quaresma. Aquella pobre dona gran, un pèl rondinaire, però molt contundent i ferma amb els seves idees.

A continuació us deixem un tastet del procés i algunes imatges del resultat final…