El cartell de la Quina!

Els alumnes més grans de l’escola, tercer, quart i cicle superior, seran els/les responsables de fer el fons del cartell de la Quina de l’AMPA.

Avui, en una de les sessions d’Expressió artística, s’han organitzat els cursos en grups heterogenis per tal d’iniciar el disseny. L’alumnat està molt engrescat, cada grup amb les seves idees i realitzacions.

Un cop es finalitzin els projectes, la junta de l’AMPA decidirà quin utilitzarà per adornar l’anunci de la Quina. Que per cert, es realitzarà el 15 de desembre a les 18:00h. Us hi esperem!