El cartell de la Festa de Sant Martí

Un any més, l’alumnat de cicle mitjà ha realitzat un munt de propostes pel cartell de la Festa Major del Far. La comissió de festes, d’entre totes les possibilitats, ha decidit quina serà la que s’utilitzarà a la revista Farus per enunciar tal festivitat.

La Rosa Maria, ens ha vingut anunciar quina ha estat la proposta escollida. Els guanyadors són grup d’alumnes amb el pseudònim “Amlajar”: l’Amèlia Portella, en Javier Agelet i la Laia Grzhibovskiy.

Des de l’escola us animem a presenciar aquesta celebració tan especial. Enguany serà el 8, 9 i 10 de novembre. I hi haurà un munt d’activitats per a tota la família.